“قلب موزیکال تئاتر” – 2023: پذیرش درخواست ها برای جایزه به پایان رسیده است، پذیرش درخواست ها برای آزمایشگاه ادامه دارد

تئاترهای دولتی و مستقل از سراسر روسیه، از کالینینگراد تا ولادی وستوک، در این کمپین شرکت کردند. از اول خرداد تا 30 خرداد، شورای تخصصی کوچک فهرست بلندبالایی را تشکیل می دهد که در اول تیرماه اعلام می شود. پس از آن، شورای بزرگ کارشناسی که شامل اعضای آکادمی تئاتر موزیکال معاصر خواهد بود، شایسته ترین آثار را انتخاب و فهرست کوتاه را در 30 تیرماه منتشر خواهد کرد. اطلاعات مربوط به نتایج انتخاب در وب سایت ظاهر می شود “قلب موزیکال تئاتر“و در حساب” Vkontakte.

یادآور می‌شویم که درخواست‌های لابراتوار قلب موزیکال تئاتر تا 10 جولای ادامه دارد که بخش تمام وقت آن از 14 تا 19 نوامبر در کمروو برگزار می‌شود.

آزمایشگاه بخشی مستقل از جشنواره است که شامل انتخاب پروژه‌های تئاتری نویسنده جدید است که قبلاً روی صحنه نیامده‌اند و همچنین پالایش آنها با کیوریتورها برای ارائه بیشتر (پیچینگ) در آخرین روز جشنواره به جشنواره مشهورترین چهره های عرصه تئاتر موزیکال – مدیران هنری و کارگردانان تئاتر، تهیه کنندگان، نمایندگان مسئولین حوزه فرهنگ و رسانه که به طور سنتی به مراسم اهدای جوایز قلب موزیکال تئاتر می آیند. در سال 2023، آهنگساز، هنرمند ارجمند فدراسیون روسیه الکساندر پانتیکین (یکاترینبورگ) به عنوان متصدی و مدیر راهنمای آزمایشگاه و کارگردان و معلم سوتلانا گورشکووا (مسکو) به عنوان کارگردان-مربی عمل خواهند کرد.

نویسندگان (آهنگسازان، نویسندگان لیبرتو و اشعار)، کارگردانان و بازیگران با تجربه در تولیدات موسیقی می توانند در آزمایشگاه شرکت کنند. برگزارکنندگان برای شرکت کنندگان غیر مقیم سفر رایگان به کمروو و برگشت، اقامت و غذا در طول کل دوره آزمایشگاه فراهم می کنند. علاوه بر این، دستیاران آزمایشگاه قادر خواهند بود در تمام رویدادهای جشنواره از جمله مراسم اهدای جوایز شرکت کنند. اطلاعات بیشتر درباره شرایط ارسال درخواست و شرکت در بخش “آزمایشگاه” در سایت “قلب موزیکال تئاتر” منتشر شده است.

می توانید کلاس های کارشناسی ارشد و طرح های طراحی برای سال 2022 را در پیوند پیدا کنید.

در سال 2022، 19 نویسنده، 10 کارگردان، 38 بازیگر از مسکو، یکاترینبورگ، کازان، سن پترزبورگ و بارنائول و غیره در آزمایشگاه شرکت کردند. بیش از 200 هزار بازدید از پخش آنلاین کلاس های کارشناسی ارشد، اسکچ ها و طرح ها در VKontakte شبکه ثبت شد.

اطلاعات ارائه شده است
سرویس مطبوعاتی جشنواره
“قلب موزیکال تئاتر”