مسابقه بین المللی راخمانینوف برای پیانیست های جوان به پایان رسید

2023/03/28
کنسرت گالا برندگان در فیلارمونیک منطقه ای نووگورود برگزار شد.

نتایج مسابقه بین المللی راخمانینوف برای پیانیست های جوان در ولیکی نووگورود جمع بندی شد.

کنسرت گالا برندگان در فیلارمونیک منطقه ای نووگورود برگزار شد. این نوازندگان جوان را ارکستر سمفونیک آکادمیک دولتی مسکو به رهبری یوری تاچنکو همراهی می کرد. 6 نوازنده جوان جوایز دریافت کردند: سه پیانیست از روسیه و سه نوازنده از چین. برندگان جایزه بزرگ وو یفان و لو باکیروف بودند.

رئیس هیئت داوران و مدیر هنری مسابقه دنیس ماتسوف تاکید کرد که در این مسابقه بازنده ای وجود ندارد. هر شرکت کننده این شانس را دارد که به یک نوازنده بزرگ تبدیل شود. مسابقه راخمانینوف برای پیانیست های جوان قرار است هر چهار سال یک بار برگزار شود.

“چنین اتحاد وجود داشت، ما چنین تیم شگفت انگیزی داریم. هم روی صحنه و هم در سالن. تماشاگران، همه کسانی که آن را تماشا کردند. و بیش از یک میلیون نفر تماشا کردند، در حال حاضر آنها اعداد را به من گفتند، 200 میلیون قبلاً دیده اند. مسابقه ما را تماشا کردند. در سرتاسر جهان، آنها با من تماس می گیرند و برای من نامه می نویسند. آنها این جرقه های شگفت انگیز را که واقعاً در اینجا می درخشید تحسین می کنند و به یاد خواهند آورد که، مطمئنم، کار بزرگ آنها از اینجا شروع شد، در اولین مسابقه راخمانینوف، ” مدیر هنری و رئیس هیئت داوران مسابقه، هنرمند مردمی روسیه دنیس ماتسوف گفت.

“روسیه-ک”

2023/03/28

یک جشنواره را در art-center.ru انتخاب کنید