موسسات آموزشی مسکو در زمینه هنر و فرهنگ به روزهای آزاد دعوت می کنند

ناتالیا سرگونینا، معاون شهردار مسکو گفت که مدارس و کالج های هنری مسکو تا پایان بهار روزهای باز برگزار می کنند. این یک رویداد آموزشی سنتی است که در آن شهروندان جوان با زمینه های اصلی آموزش: موسیقی، گروه کر، معماری، هنر، رقص و تئاتر آشنا می شوند.

از 15 آوریل، پذیرش در مدارس و کالج های هنری در مسکو آغاز می شود. تا 15 ژوئن ادامه خواهد داشت. روزهای آزاد به دانش آموزان آینده کمک می کند تا انتخاب کنند، با معلمان و برنامه ها آشنا شوند. برای بچه ها گشت و گذار انجام می دهند، به سؤالات آنها پاسخ می دهند و در مورد قوانین پذیرش صحبت می کنند. ناتالیا سرگونینا گفت: امروز می توانید آموزش خلاقانه بیشتری را در بیش از 150 موسسه شهری دریافت کنید.

بنابراین، در 26 مارس، در مدرسه تئاتر مسکو اولگ تاباکوف، به بازدیدکنندگان در مورد تاریخچه مدرسه، قوانین پذیرش و ویژگی های آموزش گفته می شود. مهمانان بازدیدی از کلاس‌ها و اتاق‌های تمرین خواهند داشت و همچنین کنسرتی که توسط دانش‌آموزان ارشد تدارک دیده شده است.

مدرسه موسیقی کودکان لودویگ ون بتهوون میزبان یک روز باز در 8 آوریل خواهد بود. هنرجویان روی صحنه اجرا خواهند کرد و اساتید گروه تئوری تاریخچه ساخت سازها و اصول نواختن آنها را برای متقاضیان بازگو می کنند. والدین با سنت های موسیقی مدرسه، پروژه ها و برنامه های خلاقانه آن آشنا می شوند.

در همان روز، مدرسه هنر کودکان به نام ایلیا رپین پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. کلاس های کارشناسی ارشد ترکیب گرافیک، پلاستیک کاغذی، باتیک، نقاشی و کار از طبیعت برگزار می شود.

جلسات با متقاضیان تا 7 اردیبهشت در دانشکده فنی و هنری تئاتر برگزار می شود. جوانان شهر با دانش آموزان آشنا می شوند و از نمایشگاهی از آثار آنها بازدید می کنند.

در 1 آوریل، یک روز آزاد در کالج دولتی اجرای موسیقی فرادریک شوپن مسکو برگزار می شود. و در 12 مه، همه در مدرسه هنر کودکان Savva Mamontov خوش آمدید. میهمانان در تلاشی شرکت می کنند که در طی آن با آلات موسیقی مختلف، سبک های رقص آشنا می شوند، آهنگی را همراه با یک گروه موسیقی پاپ-جاز اجرا می کنند و نقاشی می کشند. یک منطقه اطلاعاتی برای والدین وجود خواهد داشت.

Mos.ru