نمایشگاهی که به راخمانینوف اختصاص داده شده است در پاییز در گالری ترتیاکوف افتتاح می شود

04.04.2023
موزه موسیقی و گالری ترتیاکوف در حال آماده سازی نمایشگاهی هستند که به زندگی و آثار سرگئی راخمانینوف اختصاص دارد.

وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه، اولگا لیوبیموا و مدیر موزه موسیقی میخائیل بریزگالوف امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره این پروژه صحبت کردند. این نمایشگاه در ماه اکتبر در گالری New Tretyakov در کریمسکی وال افتتاح می شود.

“موزه موسیقی هرگز این کار را انجام نداده است، فقط به لطف کمک وزارت فرهنگ ما نمایشگاهی را به راخمانینوف در گالری ترتیاکوف افتتاح می کنیم. برای ما بسیار مهم است. میخائیل بریزگالوف گفت: ما چیزهای معتبر سرگئی واسیلیویچ را نشان خواهیم داد. به گفته وی، این نمایشگاه شامل بسیاری از وسایل شخصی آهنگساز و پیانیست – لباس، کفش و خیلی چیزهای دیگر است. بریزگالف افزود: “این یک شگفتی واقعی خواهد بود.”

به گفته اولگا لیوبیموا، هنر راخمانینوف هنوز در سراسر جهان مورد توجه است، ارقام گویای این هستند. هشتگ «رخمانیف 150» 7 میلیون نفر را گرد هم آورد و کنسرتی در فیلارمونیک مسکو که به سالگرد این آهنگساز اختصاص داشت، توسط 1.2 میلیون نفر در پلتفرم های مختلف آنلاین تماشا شد. وی خاطرنشان کرد: اینها اروپای شرقی و غربی هستند، شنوندگان و بینندگان ما از چین، ژاپن، آمریکا، آمریکای جنوبی، تایلند، قزاقستان هستند.

“اورفیوس”

04.04.2023

یک جشنواره را در art-center.ru انتخاب کنید