نمایشگاه گالینا اولانوا در بلغارستان افتتاح شد

2023/05/29
این نمایشگاه شامل بیش از 80 عکس منحصر به فرد از بالرین برجسته است که در آنها او در مشهورترین نقش های خود و همچنین در حین تمرین با شاگردانش به تصویر کشیده شده است.

نمایشگاه “گالینا اولانووا: “روح حرکت حرکت روح است” در پایتخت بلغارستان افتتاح شد که بیش از 80 عکس منحصر به فرد از آرشیو موزه تئاتر باخروشینسکی و عکاس تئاتر بولشوی میخائیل لوگوینوف ارائه شده است. در خانه روسیه، طبق وب سایت موزه.

“اگرچه تمام دنیا کار اولانوا را تحسین می کردند، اما بالرین افسانه ای در بلغارستان محبوبیت خاصی داشت، او را همه طرفداران باله و فرهنگ روسیه می شناختند و دوست داشتند. این گالینا سرگیونا اولانووا بود که اولین رئیس هیئت داوران جهان شد. کریستینا تروبینوا، مدیر کل موزه باخروشین گفت: مسابقه بین المللی باله معروف که هنوز در وارنا برگزار می شود.

در عکس ها گالینا اولانووا در مشهورترین قسمت های خود ظاهر می شود – ژولیت، ژیزل، سیلف، اودت، سیندرلا، شفق قطبی… نیکولای تسیسکاریدزه و بسیاری دیگر.

این نمایشگاه در خانه روسیه در صوفیه تا پایان ماه ژوئن ادامه خواهد داشت و پس از آن قرار است به عنوان بخشی از پروژه بین المللی “فصول روسیه” در قزاقستان ارائه شود.

“روسیه-ک”

2023/05/29