کلاس های آزاد و مستر کلاس در قالب نمایشگاه سازندگان ویولن.

از 23 مارس تا 16 آوریل، کاخ شرمتف – موزه موسیقی میزبان پنجمین نمایشگاه تمام روسیه سازندگان ویولن است. سازندگان، صنعتگران و ترمیم کنندگان آلات موسیقی آرشه ای به طور سنتی در یک پلت فرم با نوازندگان ملاقات می کنند – آنها تجربه در ساخت آلات موسیقی و تجربه استفاده از آنها را در نوازندگی تبادل می کنند.

در چارچوب نمایشگاه دروس باز و کلاس های مسترجایی که اساتید و اساتید برجسته موسیقی تجربیات خود را به اشتراک می گذارند. در این نمایشگاه می توان به پشت پرده اسرار ویولن ساز نگاه کرد – فضای کاری او را پر از سازهای پیچیده، تراشه ها، لاک ها و صداها دید. بازدیدکنندگان از نمایشگاه نه تنها می توانند به سازها گوش دهند، بلکه می توانند آنها را در بازی امتحان کنند و حتی ابزار مناسب را برای خود انتخاب کنند.

عکس ورونیکا ژوکوا

1 آوریل، شنبه، 15:00، سالن اسلحه خانه

کلاس کارشناسی ارشد: “چگونه ویولن بسازیم”

مجری – سازنده و ترمیم ویولن رافائل آروئوف

پذیرش رایگان (طبق سایت theatremuseum.ru)

اگر کسی برای مدت طولانی رویای ساخت ویولن را در سر می پروراند، اما نمی داند از کجا شروع کند، در کلاس استاد رافائل آروف می توانید یاد بگیرید:

– اینکه ابتدایی ترین ابزارها را می توان در هر فروشگاه سخت افزاری خریداری کرد،

– در مورد انتخاب چوب و برداشت صحیح آن،

– در مورد روند مونتاژ ویولن،

– در مورد انواع و خواص لاک ها،

– در مورد واحد آکوستیک ویولن و روش های کنترل کیفیت صدا،

– و خیلی بیشتر.

عکس ورونیکا ژوکوا

2 آوریل، یکشنبه، 15:00، سالن اسلحه خانه

درس عمومی مدرس ارشد گروه ویولن و ویولا، کنسرواتوار ایالتی سن پترزبورگ. در. ریمسکی-کورساکوف، ویولن، بنیانگذار St. سولیست های مجلسی سن پترزبورگ» اثر الکسی لودویگ

الکسی لیودویگ با استفاده از نمونه ویولا توسط استادان مختلف معاصر روسیه، تجربه غنی خود را در نواختن سازها و اسرار آموزشی که می تواند استعداد یک موسیقیدان حرفه ای را آشکار کند، به اشتراک می گذارد.

ورود رایگان است (با تعیین وقت قبلی در سایت) theatremuseum.ru)

این پروژه توسط صندوق ابتکارات فرهنگی ریاست جمهوری حمایت می شود.

اطلاعات ارائه شده است
سرویس مطبوعاتی پروژه