کمپین مناقصه مسابقه بین المللی ویولن ویکتور ترتیاکوف آغاز شده است

بار دیگر، با استعدادترین مجریان از سراسر جهان به صحنه سالن های کنسرت فیلارمونیک منطقه ای کراسنویارسک و موسسه هنرهای دولتی سیبری دیمیتری هووروستوفسکی می روند.

در طی سالهای زیادی که در صحنه حرفه ای سپری کردم، به تنها و اصلی نتیجه رسیدم: فقط کار سخت، ضرب شده با استعداد، می تواند نتایج خلاقانه عالی به ارمغان بیاورد، به طرفداران متعدد هنر موسیقی اجازه می دهد تا از مهارت مجری همدردی کنند و از آن لذت ببرند. امیدوارم مسابقه ما در کراسنویارسک به راهنمای قابل اعتمادی برای هنرمندان جوان تبدیل شود!ویکتور ترتیاکوف خاطرنشان می کند.

کلیه متقاضیان 16 تا 32 سال که برای شرکت در مسابقه درخواست داده اند با درخواست لازم اسناد و مواد، به مرحله مقدماتی مکاتبه ای بروید.

برنامه ها به پایان می رسد 20 ژوئنو یک ماه بعد 20 جولای، دو ماه قبل از شروع مسابقه، تصمیم هیات انتخاب اعلام و اسامی شرکت کنندگان راه یافته به دور اصلی اول منتشر می شود.

چهار دور اصلی در این رقابت وجود دارد. در اولین آنها، شرکت کنندگان – حداکثر 25 نفر – یک برنامه انفرادی اجرا می کنند. دوازده نفر از شرکت کنندگان دور دوم یک برنامه انفرادی با یک همراه دارند. هشت نفر از شرکت کنندگان دور سوم با ارکستر مجلسی کراسنویارسک و به صورت سه گانه اجرا می کنند: ویولن، ویولن سل، پیانو، و شش نوازنده دور چهارم با ارکستر سمفونیک آکادمیک کراسنویارسک.

امسال دنیای موسیقی جشن می گیرد صد و پنجاهمین سالگرد تولد سرگئی راخمانینوف آهنگساز، پیانیست و رهبر ارکستر بزرگ روسیبنابراین آثار این نوازنده در برنامه مسابقه قرار گرفته است.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی مسابقه